مطالب مرتبط:
پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی ارسال شد
رییس سازمان نظام پزشکی: فشار کاری زیاد نقش مهمی در خودکشی پزشکان دارد/ پدیده خشونت علیه کادر درمان از سوی همراهان بیمار را شاهد هستیم/ پرونده دکتر بخشی را به سازمان بازرسی ارسال کردیم
آمادگی خدمات رسانی سازمان ثبت احوال استان تهران در روز جمعه
سازمان ثبت اسناد با صدور سند در نهضت ملی مسکن یاریگر دولت سیزدهم است
ادای احترام رییس سازمان انرژی اتمی به مقام شامخ شهدای روستای فردو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-09سياسي

ارسال پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری 


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری ارسال شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری ارسال شد.

  هادی شاه وردی، در این خصوص بیان کرد: در مرحله اول ارزیابی و بازدید میدانی از روستای اصفهک به عمل آمد و کمیته های راهبردی توسعه گردشگری روستا در استان ها شکل گرفت و اکنون پرونده این روستا با همکاری معاونت گردشگری وزارت تدوین و به سازمان گردشگری ملل متحد ارسال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: روستای اصفهک یکی از 8 روستای کاندیدا برای ارائه به سازمان جهانی است و روستای میمند کرمان، روستای کندلوس مازندران، روستای قلعه بالا سمنان ، روستای پالنگان کردستان، روستای ابیانه اصفهان، روستای فهرج یزد و روستای بیشه لرستان دیگر روستاهایی هستند که به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت جهانی شرکت خواهند کرد.

وی گفت: سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) از سال 2021 موضوعی را تحت عنوان دهکده های جهانی گردشگری مطرح و هدف از این اقدام را پیشبرد نقش گردشگری در حفاظت از روستاها عنوان کرده، بر این اساس موضوعاتی از جمله مناظر


برچسب ها: گردشگری - روستای - روستا - سازمان جهانی گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - خراسان جنوبی - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری 

ارسال پرونده روستای اصفهک برای ثبت جهانی به سازمان جهانی گردشگری